Caféglise 12 februari

Op dinsdag 12 februari, staat de deur van de Korte Inloop weer open voor een Caféglise-avond. Deze avond is iedereen welkom die graag een keer een maaltijd mee wil eten. Om 18.00 u. gaan we aan tafel. Het thema van het avondprogramma is "Samen kom je verder…....." met Ds. Maarten Wisse, ons wel bekend.
In de Mottodienst van 10 februari is Maarten Wisse ook onze voorganger met dit onderwerp. In onze samenleving zijn steeds meer mensen eenzaam. Je komt elkaar af en toe wel tegen op straat, maar wat heb je in de straat nu eigenlijk met elkaar? Er zijn steeds minder bezielende verbanden. Eén van de weinige plekken waar mensen van allerlei pluimage elkaar ontmoeten is de kerk. Daar heb je een extra reden om elkaar te ontmoeten: de ontmoeting met God. Deze avond gaan we met elkaar in gesprek om dit thema uit te diepen. Aanvang: 20.00 u. Vanaf half acht staat de koffie en thee klaar.

Wil je mee-eten, reserveer dan een uiterlijk 10 feb een plekje:
- inschrijven op de lijst voor in de kerk.
Volwassenen betalen 5 euro, kinderen eten gratis mee.