Kerstzangavond 24 december

Op Kerstavond 24 december begint om 21:30 uur een kerstzangavond. We willen deze avond met elkaar veel zingen: liedjes die we van oudsher nog goed kennen. Interkerkelijk koor Inspiration zal eigen nummers zingen en ook nog een paar nummers in samenzang. Jos Vossen (Trompet) en Bram Schoonhoven (Orgel) zorgen voor de muzikale ondersteuning van de samenzang. Rein den Hertog leest het kerstevangelie. De collecte is o.a. voor hulp aan de voedselbank. Omdat we om 21:30 uur beginnen en er nog volop opruimactiviteiten zijn op het kerkplein is de ingang van de kerk aan de Voorstraat open en kan er niet geparkeerd worden op het kerkplein. Wij nodigen iedereen van harte uit om deze bijzondere zangavond mee te vieren.